koirani

koirani
tuolla lisätietoa tukikoirista

4.8.2017

Ruben koulutuksessa

Hyvät lukijani kirjoitan tänne epilepsia koiran koulutuksesta tietyin väliajoin. Saa kertoa terveisiä minulle.
Ystävällisin terveisin mittelspitz Ruben :D
PÄIVÄ 1
Olemme saapuneet tänään Kopolan kurssikeskukseen. Nyt iltapalalle ja nukkumaan.
Päivä 2
Tänään opettelimme koirankoulutusta, naksutin koulutusta ja koulutussitoomus annettiin minun omistajalle . Tänään oli todella rankka päivä nyt iltapalalle ja nukkumaan ja herätys taas klo 7:00.
Päivä 3
Tänään vain aamupalalle ja omistajani kirjoitti koulutus sitoomuksen, tavoitekeskusteluun, harjoituksia, päivä kahvi ja kotiin lähtö!
Tämän kurssin myötä olen oppinut paljon.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.3.16 Olen tänään oppinut seuraamista ja olen omistajani mielestä aivan loistava koira. Eilen opin vähän seuraamista mutta se ei mennyt niin hyvin kuin tänään. Olen ylpeä itsestäni.

2.4.16. Pahoittelut siitä että ei ole tullut mitään tekstiä pitkään aikaan ja syy on se että omistajani ole ehtinyt, mutta itse asiaan  minua on koulutettu kolme kertaa tähän mennessä tänään oisin taas treenit. Me treenaamme kosketusalustaa, paikalla oloa ja kontaktia. Odotamme innolla että ne meidän treeniliivit tulee postista. Omistajallani on suunnitelmia sen suhteen ja ne on seuraavanlaisia koulussa, kaupat, kahvilat, eskarit, päiväkodit vanhainkodit. Toivottavasti päästään noihin kaikkiin.
MUISTAKAA! Kommentoida saa että omistajani tietää missä voisi parantaa tässä blogin kirjoituksessa ja vähän muutakin voisi tulla blogiin ja jakaa saa kavereille tätä blogia.

6.4.16.Eilen 7.4.16 Treenasimme kontaktia ja hihnakäytöstä. Alussa meni hyvin, mutta lopussa huonommin.

8.4.16 Tänään oisi tarkoitus treenata hihnakäytöstä. Tulokset laitan myöhemmin.

8.4.16. Tulokset: hihnakäytös meni alussa huonosti, mutta lopussa hyvin. Olen menossa omistajani kanssa huomenna ehkä Match showhun.

9.4.16. Minä olin tänään Match showssa sain sinisen nauhan en muuta, mutta olen tyytyväinen.

15.4.16.Tänään minä treenaan hihnakäytöstä, kontaktia ja luoksetuloa. Tänään 15.4. Treenattu luokse tuloa, hihnakäytöstä yms.  tulossa treenivideo tänne blogiin.
Treenasimme 22.4. Luoksetuloa,paikallaoloa ja kosketuskeppiä.
Tänään 24.4. Treenasimme kosketuskeppiä ja hihnakäytöstä ne meni ihan hyvin ja match showssa olimme tänään niin saimme ensin sinisen nauhan ja sitten oltiin neljänsiä eli lyhennettynä näin sin4.Tänään olen viettänyt koulussa päivää.

Eilen 25.5. Pyydän anteeksi että ei ole tullut mitään mutta, koulussa kiire ja treeneissä kiire. Eilen kävin kouluttajani koululla ja kohta menemme ympäristö testiin ainiin muuten saimme liivit ohjaajalle ja minulle.

Viime perjantaina omistajani sai kotitehtäväksi ostaa minulle koulutus herkkuja ja onnistui siinä.
30.11.16. Minä merkkasin elämäni ensimmäisen epilepsiakohtauksen.

20.1.17. Olin koulutuksessa ja hyvin meni.

7.2.17. Tänään olemme treenannut paikalla oloa ja seuraamista.

8.2.17. Tänään käytiin goodmannissa treenaamassa kahvilassa oloa ja muuallakin liikkumista.

21.2.17. Tänään treenasimme paikalla oloa ja luoksetuloa. Kivaa oli.
                "nyt voi olla iloinen kun sain palkaksi lauantai makkaraa"

                 "nyt voi olla iloinen kun sain palkaksi lauantai makkaraa"

22.2.17. Katsokaa mitä omistajani löysi. https://www.koirangeenit.fi/?x103997=511343

8.4.17. Eilen olimme koirakoulussa ja siellämeni hyvin.

28.4.17. Eilen treenasimme paikalla oloa ja seuraamista. Ne meni todella hyvin.

11.4.17. Tänään treenasimme paikallaoloa.

3.5.17. Olemme treenannut paikalla oloa ja hihnakäytöstä aina välillä. Minulla on hieman ongelmana se että en oikein tahdo kuunnella.

9.5.tänään treenasimme kosketusta ja eilen treenasimme hieman maahanmenoa.

31.5.17. Tälllä viikolla emme ole vielä kauheasti treenanneet.

29.6.17. Huomenna minulla on pitkästä aikaa treenit. Tänään ajattelimme hieman treenata kotona.

26.7.17. Eilen treenasimme painikkeen painamista.

27.7.17. Jee kahden viikon päästä pääsen kouluun.

6.10.17. Tänään olin töissä, mutta olin kolme tuntia mutta hauskaa oli. Omistajallani alkaa työssäoppiminen 23.10. Silloin en mene kouluun.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienosti kirjoitettu blogi. T. Mira-ohjaaja

sella kirjoitti...

Hyvin kirjotetu jatka samaan malliin ☺��

Ruben koulutuksessa

Hyvät lukijani kirjoitan tänne epilepsia koiran koulutuksesta tietyin väliajoin. Saa kertoa terveisiä minulle. Ystävällisin terveisin mit...